Schimba-ti viata in BINE intr-o singura luna

Psihoterapie individuala, cuplu si familie (EFT) București

Schimba-ti viata in BINE intr-o singura luna

Loading

000000.8

Rutina ar putea parea un lucru plictisitor… ce fac oamenii fara imaginatie, fara chef de aventura. Disciplina si rutina, totusi, sunt necesare pentru a iti schimba radical viata.

Este de la sine inteles ca majoritatea dintre noi ar dori sa imbunatateasca ceva la propria persoana; rutina ne poate ajuta foarte mult sa ajungem pe drumul cel bun si sa ne imbunatatim atat starea mentala, cat si cea fizica.

Iata un exercitiu simplu de rutina desfasurat pe o perioada de 4 saptamani. In fiecare saptamana exista un anumit set de sarcini care trebuie indeplinite:

Prima saptamana: – Este timpul sa iti cureti corpul

  1. Trezeste-te devreme, la ora 06:00

Acesta este cea mai buna perioada pentru tine deoarece poti face lucruri inainte ca restul lumii sa se trezeasca. Dimineata devreme este si un moment bun pentru a incepe rutina de exericii – te va mentine fresh si cu o gandire pozitiva pe tot parcursul zilei.

  1. Mananca sanatos

Renunta la mancarea prajita, alimentele nesanatoase, dulciuri si bauturi carbogazoase. Arunca tot ce ai prin frigider si evita sa mai cumperi astfel de produse. Concentreaza-ti atentia asupra alimentelor sanatoase.

  1. Nu uita de sport

Nu pierde timpul in fata televizorului sau pe telefon; incepe cu cateva minute de exercitii simple pentru inceput. Alergarea, dansul, yoga, inotul – este important sa alegi o activitate care iti place.

A doua saptamana: –  Fa ordine in viata ta (si nu numai)

  1. Curata-ti casa

Acesta este momentul sa aduci o schimbare in spatiul tau personal. Arunca toate lucrurile vechi si nefolosite; ele doar se adauga la bagajul tau personal si iti strica locul cu energie negativa.

  1. Asuma-ti responsabilitati

Nu astepta pana la Revelion sau la Paste sa incepi sa faci lucrurile pe care ti le doresti cu adevarat. Asuma-ti responsabilitati fata de tine si intelege ca nu exista timp mai bun decat acum pentru a face ce iti place.

  1. Concentreaza-te asupra vietii sociale

Scapa de relatiile toxice si concentreaza-te mai mult asupra legaturii pe care o ai cu oamenii pozitivi si optimisti.

A treia saptamana: – Obiective, planuri si viziune

  1. Ia notite

Cand faci planuri, conteaza mult sa le scrii; incearca sa iti creezi un obicei de a avea o lista zi de zi.

  1. Viseaza

Stimuleaza mintea ta si permite-ti sa visezi cat mai frumos cand faci lista cu obiectivele tale. Nu uita sa incluzi pe lista chiar si cea mai ciudata si incredibila idee pe care o ai.

A patra saptamana: –  Ai incredere in tine

  1. Mici schimbari

Chiar si cele mai mici schimbari, cum ar fi o noua aroma de cafea, pot avea efecte subtile asupra starii tale de spirit si a modului de viata.

  1. Iesi din zona de confort

Daca ai reusit sa ajungi atat de departe, realizand toti pasii mentionati mai sus, ai parcurs deja un drum lung si ai reusit sa iesi din zona de confort. Insa nu trebuie sa te opresti aici. Mergi mai departe, afla care sunt lucrurile de care ti-e frica si lupta pentru a le infrunta.

  1. Ia o pauza

Este important sa te opresti si sa respiri. Cu toate astea, o pauza nu implica urmarirea serialului tau preferat. Inseamna sa opresti internetul si sa petreci timp de una singura. Poti face plimbari prin natura sau poti opta pentru o calatorie lunga cu trenul.

Indiferent de ce alegi sa faci, asigura-te ca esti sincera cu tine. Reflecta asupra perioadei care a trecut si intreaba-te daca esti mandra de realizarile tale. Trebuie sa mai faci schimbari sau esti pe calea cea buna? Ce mai poti face pentru a fi o persoana mai buna?

Sursa: https://www.kudika.ro

Va multumesc,

Psiholog Alina Blagoi

RESURSĂ GRATUITĂ Învață cele 5 Limbaje ale Iubirii pentru Cupluri Fericite!